Varit ute med Sanna

Jag kom typ nyss hem ag har varit ute med sanna vi har inte gjort så mycket vi ringde till Jonna och frågade om on ville vara med oss men hon orkade typ inte det.Idag har jag inte hunnit att blogga jag har inte varait hemma något nästan.Nu tittar jag på TV och äter chips det vart inga bilder idag men någon annan dag.Jag hoppas att jag får rida Moonlight imorgon.Jag kanske ska in till stan imorgon och titta när kronprinssesan gifter sig men kommer typ inte se något det kommer att vara jätte jätte jättemycket folk!. På måndag morgon vid fem ungefär åker jag till landet med mamma,morfar och Linus(brorsan)det ska bli kul.På söndag ska jag kanske rida Flox för jag red inte han i torsdags och då kanske Sanna följer med det var länge sen hon följde med.Imorgon ska Sannas föräldrar köra oss till Blåkulla för det är ridning.




Tjaooo!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback