Musik och Fångarna på Fortet(stavning)

Hej ! Nu tittar jag på Fångarna på Fortet oh lyssnar på Waka Waka med Shakira(stavning).
Idag tog vi skolfoto en av mina bilder blev fett bra tyker jag när jag får bilderna KANSKE jag lägger ut en bild på det bästa fotot.Imorgon efeter skolan ska jag till eken sen kommer mamma och möter mig vi ska åka till Flox<3<3
På torsdag ska jag, Sanna .Louiise och Emilie till Flox Emma ska ha ridlektion för oss en gång i veckan nästan som ridskola:)Har inget att skriva om nu .



     Tjaoo!<3

Kommentarer
Postat av: fanny

hejsan, rider du flox? :)

kram fanny

2010-08-31 @ 20:49:21
URL: http://fannyjarva.blogg.se/
Postat av: Svar:

Ja jag rider Flox jag är medryttare men Emilie har prtat om dig och du vill så gjärna hälsa på har hon sagt men det går inte att du gör det.Tyvär.

2010-09-09 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback